2012年7月26日星期四

芊浩妙語錄 (廿一/廿二)

爸跟芊浩講初期教會故事,講到教父殉道‥‥
爸以手作刀放在芊芊的頸上,問:「如果我係羅馬士兵,依家捉到你,問你係唔係信耶穌,你點答?」
芊:「我好驚,唔知點答,仲想喊添。」
爸見芊芊似乎真的有點驚,就以司提反故事安慰她。
爸以同樣方式轉問浩浩。
爸:「你係唔係信耶穌嘅?」
浩指著芊芊說:「佢係信耶穌咖。」

爸爸在教導芊芊如何用facebook,浩浩在旁觀看
芊:「我點樣可以睇到我啲朋友呀?」
爸:「click哩到,嗱,就睇到哂你啲朋友。」
芊:「係喎﹗我見到XXXYYY呀﹗」
浩浩看見後很驚訝地問
浩:「哩啲都係家姐啲朋友嚟嗄?」
爸:「係呀﹗」
浩:「嘩﹗原來家姐係識得超人咖﹗」

當時畫面顯示芊芊facebook朋友的「個人資料相片」,其中大部份是真人相片,但有一兩幅是卡通人物超人的圖片。

沒有留言:

發佈留言